Бібліотека - фасилітатор інформації
Якщо стара книгозбірня була джерелом,
до якого йшли всі спраглі знань,
то нова - це водогін, що розносить
живільну вологу по домівках.
Мелвіл Д'юї, американський бібліотекознавець
"Шкільна бібліотека є невід’ємною частиною освітнього процесу і має на меті: розвивати і підтримувати в дітях звичку і радість читання і навчання; спонукати їх до використання інформації незалежно від виду, формату і носія; організовувати заходи, спрямовані на виховання культурної і соціальної самосвідомості та сприяння емоційному розвитку школярів; пропагувати читання як у школі, так і за її межами" ( Маніфесту ІФЛА/ЮНЕСКО про шкільні бібліотеки)
Основні завдання шкільної бібліотеки:
§ забезпечення інформацією учасників навчально-виховного процесу школи (учнів, адміністрації, вчителів);
§ реалізація бібліотечної педагогіки, виховання культури читання учнів.
«Знання буває двох видів.
Або ми знаємо предмет самі,
або знаємо, де можна знайти відомості про нього»
(Семюел Джонсон)
Інформування учнів
Формування інформаційної культури